BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kelionė po Skandinaviją 2010. Įveiktas maršrutas.

Sveiki, praėjus jau daugiau nei 2 metams nuo kelionės pabaigos, pagaliau įdėsiu ir realiai įveiktą maršrutą.

Maršruto ilgis 2759 km (pagal Google maps). Realiai nuvažiuota buvo šiek tiek daugiau, nes buvo papildomai važinėta ir miestuose ir aplink ir ne ypač daug tikslių GPS imtuvo duomenų buvo išsaugota ir išlikę iki šių dienų.

Tačiau šis realiai įveiktas maršrutas ganėtinai skiriasi nuo ankstesniame (2 metais ankstesniame) įraše skelbto maršruto plano. Šio neatitikimo priežastis ne laiko trūkumas, ypač brangi Norvegija ar nesutarimai ekipaže, ne - tiesiog pasiekus bene toliausią kelionės tašką buvo pramušta mano mašinos pavarų dėžė ir jau reikėjo kuo tiesiausiu keliu, per daug nesižvalgant traukti link uosto, kol dar mašina važiavo.

Žinoma, kas čia per gedimas ir kokio jis rimtumo, iš karto diagnozuoti nepavyko, tačiau atsiradęs bildesys mašinos viduriuose, kurį buvo galima numalšinti tiesiog pagarsinus muziką, vis stiprėjo, kai po dienos važiavimo garsas mašinos viduje panašėjo į karinio lėktuvo skleidžiamą triukšmą, o įjungtos žemesnės pavaros tiesiog pačios išsijunginėdavo - buvo aišku, kad viskas labai rimta ir neaišku, kiek toli dar pavyks nuvažiuoti.

Kadangi keliavome dvejais automobiliais, kitą rytą nusprendėme mano mašiną vilkti ant troso. Nors iki uosto buvo dar apie 700 km, galvojome geriau pataupyti pavarų dėžę, kad bent mano mašina galėtų savo eiga įvažiuoti į keltą. Tuo metu nežinojome, kad įsitempti į keltą mašiną ant troso - jokių problemų, tik reikėjo važiuoti ne į lengviesiems automobiliams skirtą denį, o į fūroms skirtą triumą, prieš tai palaukus kol visos kitos transporto priemonės suvažiuos į keltą. Tą mums reikėjo daryti nes po kurio laiko, net ir tempiant mašiną ant laisvo bėgio, pavarų dėžė vis tiek subyrėjo ir pajudėti iš vietos savarankiškai nebebuvo įmanoma. Taigi, protingesnis sprendimas būtų buvęs važiuoti su ta barškančia pavarų dėže tol, kol mašina judėjo į priekį.

Nors šie nesklandumai sutrukdė pamatyti daugiau Skandinavijos gamtos ir kitų planuotų įžymybių, kelionę pavyko užbaigti sėkmingai. Tiesa, mašinos remontas kainavo brangiau nei pati kelionė, bet ji sėkmingai važiuoja iki šiol.

Beje, jau grįžus namo, ekipažo nariai internetuose aptiko, kad Skandinavijoje didžiausias leistinas vilkimo lanksčia vilktimi greitis yra tik 30 km/h.

Maršruto taškai:

A (T) - Karlshamn

B - Kalmar

C - Öland sala

D (F) - Linköping

E - Stockholm

G - Vadstena

H - Nakvynė palapinėse prie ežero

I - Pietūs šalia kelio

J - Nakvynė palapinėse šalia/ant upės

K - Geiranger fjordas

L - Dalsnibba kalno viršūnė (1500 m v.j.l.)

M - Nakvynė palapinėse poilsio aikštelėje šalia ežero

N - Pietūs šalia kelio

O - Nakvynė palapinėse kempinge

P - Maudynės ežere

Q - Nakvynė palapinėse sodyboje

R - Borås (nuo čia pora ekipažo narių tęsė kelionę autobusu)

S - Nakvynė palapinėse prie ežero

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (3)

  1. Geriau vėliau, negu niekada! ((: Įdomu, kad geriau būtų buvę ilgiau važiuot su barškančia mašina, tik dabar sužinojau šį pastebėjimą. Aš vis dar neatsidžiaugiu, kad policija mūsų, lekiančių lietuviškais 70km/h nepagavo, brr.

    Kada kartosim? (: Gal šį kartą traukiniais kokiais važiuot, hehe

  2. bet tai kaip ilgai krauna šitą blogą…
    bandysiu daugiau įspūdžių parašyti.
    svarbiausia, kad į briedį neįvažiavom ir sveiki parplaukėm keltu :)
    mes juk gražiai visur važinėjome, ne kai chuliganai laukiniai kokie :)
    beje, policija pravažiuodama buvo sustojusi prie mūsų mašinų kai nešiojom daiktus iš jų paskutinei nakvynei prie ežeriuko, bet tik iš tolo pažiūrėjo ir nieko neklausė. daugiau jų ir neteko matyti. juk kai gavom baudą už parkavimą be bilieto prie namų, jų taip pat nepamatėme, tik Marčius telefonu pakalbėjo :)

  3. o dėl kartojimo, tai kada nors kartosim - jau su vaikais ir kai volvo būsiu nusipirkęs :D

Rašyti komentarą